Fragt & retur

Schormand sender til hele verden. Vi sender kun med velkendte og anerkendte kurerfirmaer og du vil altid modtage et sporingsnummer fra os. Alle forsendelser skal der kvitteres personligt for, medmindre der findes andre muligheder hos kurerfirmaet. Vi sender ikke til postbokse.

Vi leverer din pakke indenfor 3-6 arbejdsdage. Vi tilbyder gratis fragt til hele Skandinavien.

Indenfor EU koster forsendelse 20 Euro svarende til 150 DKK. For ordrer udenfor EU vil forsendelsesgebyret udgøre 400 DKK.

Hvis din ordre skulle udgøres af flere forskellige artikler, kan det forekomme, at ordren splittes op i flere forskellige leverancer, og du vil modtage et tracking nummer for hver individuelle forsendelse. Du vil kun blive opkrævet ET samlet forsendelsesgebyr.

Fortrydelse – Returnering- Refusion
Hvis du skulle fortryde dit køb, så skal du informere os så hurtigt som muligt herom. Så vi kan nå at reagere på dette.

Såfremt vi allerede har afsendt din ordre, skal du returnere den senest 15 dage efter du har modtaget den. Pak varerne ned og send dem retur til Schormand, Birkebakken 10, 2840 Holte.

Produkterne du returnerer skal være nye, ubrugte, uvaskede og i det hele taget uændrede, når Schormand modtager dem retur. Returneringer foretaget indenfor de 14 dage efter ordrens afgivelse, vil være godkendte til en fuld refusion. Forsendelsesomkostningerne refunderes dog ikke. Refusionen vil gå retur til det betalingskort som blev benyttet ved ordrens afgivelse.

Vi anbefaler, at du bruger en forsendelsesløsning som indeholder en forsikring af din forsendelse samt en track and trace løsning, så du kan følge din forsendelse løbende. Schormand er ikke ansvarlig for eventuelle udgifter relateret til import af returforsendelser sendt fra udlandet. Du skal være opmærksom på, at returforsendelsen er dit ansvar, indtil der kvitteres for modtagelsen af forsendelsen af Schormand.

I tilfælde af at din modtagne ordre er ukorrekt eller beskadiget, så skal du kontakte os omgående via email på info@schormandgroup.dk.

Vi bytter ikke produkter som er tilpasset personligt til dig. I forbindelse med refusioner skal vi bruge et betalingskort eller dine bankoplysninger. Vi refunderer ikke beløb kontant.

Skulle du have spørgsmål vedr. din returforsendelse, så tøv ikke med at kontakte os.

Schormand September 2020.