Fragt & retur

Schormand sender til hele verden. Vi sender kun med velkendte og anerkendte kurerfirmaer. Alle forsendelser skal der kvitteres personligt for, medmindre der findes andre muligheder hos kurerfirmaet. Vi sender ikke til postbokse.

Vi leverer normalt din pakke indenfor 2-3 arbejdsdage.

Vi tilbyder gratis fragt til hele Skandinavien.

Indenfor EU koster forsendelse 150 DKK. For ordrer udenfor EU vil forsendelsesgebyret udgøre 400 DKK.

Hvis din ordre skulle udgøres af flere forskellige artikler, kan det forekomme, at ordren splittes op i flere forskellige leverancer. Du vil kun blive opkrævet ET samlet forsendelsesgebyr.

Sådan returnerer du

Du har altid 15 dages returret på alle varer fra modtagelsesdatoen, såfremt de er i samme stand som ved modtagelsen. Det vil sige, at varerne ikke må være vasket, påskrevet navn eller lignende.

  1. Læg så vidt muligt varen tilbage i dens oprindelige emballage
    Eventuelle skilte, mærker og klistermærker skal forblive på produkterne - ligeledes må produkterne ikke bære tegn på f.eks. slid, pletter eller skader eller lugte af udefrakommende dufte.
  2. Udfyld retursedlen
    I den tilsendte pakke finder du vores returseddel. Følg anvisningerne.
  3. Pak produkterne og vedlæg retursedlen
    Den udfyldte returseddel vedlægges din pakke sammen med returvarerne. Genbrug gerne vores originalemballage eller pak returvarerne i en ny pose/kasse. 
  4. Send pakken til vores adresse - du kan frit vælge hvilken udbyder du vil bruge, da du selv skal betale returfragten. Pakken sendes til
    • Schormand Group ApS
      Willemoesgade 29, kld
    • 2100 København Ø
      Danmark
  5. Få dine penge tilbage eller ombytning til anden størrelse / vare
    Vi behandler din returvare inden for 2-3 hverdage. Når vi har behandlet din retur, så får du enten dine penge tilbage eller ombyttet din vare efter dit eget ønske, som du har noteret på retursedlen. Du kan også altid skrive til os på info@schormandgroup.dk
  6. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Refusionen vil gå retur til det betalingskort, som blev benyttet ved ordrens afgivelse. Alternativt skal du skrive til os på info@schormandgroup.dk, såfremt tilbagebetalingen skal ske på anden måde.

Du kan også vælge at aflevere dine varer personligt i vores showroom i København. Adressen er

Schormand
Willemoesgade 29, kld
2100 København Ø

I så fald skal du booke en tid på vores hjemmeside, da vi kun har åbent efter aftale.

Returbetingelser:

  • Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, og vi har ikke mulighed for at afhente forsendelser sendt uden omdeling.
  • Du bedes pakke varen forsvarligt ind og gerne i original indpakning, når du returnerer. Du må IKKE sætte returlabelen direkte på originalemballagen.
  • Har du produkter fra forskellige ordrer, må disse gerne samles i én returforsendelse - dog skal du vedlægge en udfyldt returseddel for hver af ordrerne.
  • Vi refunderer / ombytter ikke varer, hvor der er foretaget tilpasninger / forandringer. Se i øvrigt vores handelsbetingelser.

Ønsker du at ombytte en vare til en anden?

Ønsker du at ombytte en vare til en anden, skal du sende den retur til os på samme måde som ovenfor beskrevet. Når vi har modtaget og behandlet dine returvarer, vil vi sende dig den ønskede vare indenfor 2-3 dage.

Vil du returnere en gave?

Skulle du have modtaget en gave, der er købt hos os, som du ønsker at returnere, skal du blot:

  • Udfylde vores returseddel eller skrive til os på info@schormandgroup.dk
  • Påfør meget gerne gavegiverens telefonnummer/adresse, så vi kan finde ordren i vores system.
  • Angive ordre-ID på bestillingen (hvis du kender denne).
  • Sende den til vores adresse ifølge vejledningen ovenfor.

 

Skulle du have spørgsmål vedr. din returforsendelse, så tøv ikke med at kontakte os.

Schormand September 2020.